marți, 20 noiembrie 2012

Cristina Sabaiduc SS13 la Unveiled 7

Sâmbăta trecută a avut loc a şaptea ediţie a târgului Unveiled. Misiunea lui, dacă e să-i spun aşa, oricât de pompos ar suna, e să descopere tineri designeri români talentaţi şi să-i ajute să intre în piaţă (presă de specialitate, buyeri - ştiu, nu prea avem, dar ideal aşa ar fi) şi să-i prezinte publicului, cu care să se împrietenească, să îi caute, să se nască revelaţii şi să se lege pasiuni. Cât îşi atinge scopul în lumea dereglată în care trăim, asta e o altă discuţie.

Ediţia asta, Unveiled s-a încheiat pe seară cu primul fashion show al Cristinei Sabaiduc în România. Cristina e româncă plecată de ani buni în Canada, stabilită acum în Londra. Şi e un om minunat, un artist complet, cu picioarele pe pământ, care vorbeşte poetic despre hainele ei, dar face switch imediat şi pe partea de business. Totul foarte natural. Am mai descoperit în ea unul dintre cei mai calmi oameni pe care i-am cunoscut, mai ales în situaţii de criză.

A debutat sezonul trecut la London Fashion Week şi a primit numai încurajări. E pe drumul cel bun, adică. Despre ce o inspiră, cum lucrează şi alte detalii din „bucătăria” ei, vă recomand să aflaţi din interviul realizat de prietenii Mauverţi.

Bucuria mea legată de show-ul pentru colecţia SS13 a Cristinei e, cumva, personală. Echipa Unveiled m-a invitat să particip ca stilist la realizarea show-ului. Şi am acceptat imediat, mai ales că era vorba de primul fashion show la care colaboram. După editoriale sau proiecte de advertising, voiam să trec şi prin asta. Da, a fost o experienţă minunată: casting, fete frumoase, sandale frumoase de la PassepartouS, moodboard-uri şi planificări de tot felul. Bineînţeles, am avut parte şi de momente de isterie, când credeam că se duce totul de râpă. Dar ne-am unit forţele (ca-n Captain Planet ^_^) şi am scos-o la capăt.

N-aş putea să spun cum a fost show-ul. E ca şi cum mi-aş lăuda propria muncă şi nu-s genul. Plus că nici nu l-am văzut. ^_^ Pentru mine, show-ul a fost în backstage şi a durat cam două secunde, pe un fast forward nebun în care am schimbat ţinute, pantofi şi am bibilit totul, ca să trimitem pe „podium” modele impecabile.

Pot, în schimb, să vă spun că întreaga colecţie a Cristinei e minunată: materiale foarte bune, imprimeuri foarte bine realizate de nu-ţi vine să crezi că sunt adevărate, un design jucăuş, conceptual, dar purtabil. De fapt, ăsta e unul dintre „crezurile” Cristinei ca designer: design cu miez, inovaţie şi joacă, dar purtabil. Pentru că degeaba desenezi şi coşi haine criptice, la care salivează toţi Fashion Editor-ii, dacă a ta clientă nu va putea purta haina respectivă. De bun simţ, nu? ^_^

Şi pot să vă arăt rezultatul în nişte poze. Judecaţi voi. :)














8 comentarii:

  1. Creatii interesante si proaspete

    RăspundețiȘtergere
  2. Ador jumpsuit-ul din poza a 5-a

    RăspundețiȘtergere
  3. buna, imi place mult conceptul blogului, il urmaresc de ceva timp, bafta in continuare. Daca ai vreodata timp sa-ti dai cu parerea asupra blogului meu (e nou nout), as fi extrem de recunoscatoare. Ms mult http://umerase.wordpress.com/

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumoase modelele si practice, intr-adevar. Iar fetele arata foarte bine, felicitari pentru contributie! Revenind la piesele de imbracaminte, imi plac culorile decente, nu din acelea tipatoare, iar liniile sunt placute.

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumoase si moderne, atat formele cat si liniile si culorile.

    RăspundețiȘtergere
  6. The dresses here are so stunning and gorgeous.all of them has different design and color pattern. I always prefer classy and high quality fashionable dresses. These are looking so nice and wonderful that everyone will love. I also prefer fashionable dresses like these and my burberry trench coat

    RăspundețiȘtergere