vineri, 2 noiembrie 2012

Puma Creative Factory: next-level DIY with special inks and sunlight

Puma Creative Factory e una dintre campaniile mele preferate de până acum. Că-i creativă, tocmai de-aia. În 2010, dacă mai ţineţi minte, băieţii de la PUMA au lansat campania, prin care invitau fanii să-şi personalizeze pumeţii printr-o aplicaţie pe iPad (nici nu nimeream să-l butonez bine la vremea aia), alegându-şi materialele şi modelele după bunul plac. În seara lansării, noi ne-am distrat cu spray-uri de graffiti pe tricouri şi tenişi. Atunci mi-am făcut frumuseţile astea de tenişi (cu care am „speriat” multă lume la metrou sau pe stradă) pe care îi mai port şi acum, deşi s-a cam dus vopseaua, dar mi-s dragi.

În frumoasa campanie Creative Factory a urmat episodul T7 by Akcent, o ediţie limitată de jachete personalizate, iar anul ăsta, acum câteva zile, PUMA a lansat cel mai recent episod: Love Thy Planet. De data asta e vorba despre conceptul DIY dus un nivel mai sus: printr-un parteneriat cu Lumi şi Wildlife Works, ne putem personaliza tricourile şi genţile din pânză cu o vopsea specială, Inkodye® (un colorant-vopsea special ce se activează la lumina naturală a soarelui). Mai mult, conceptul e unul eco-friendly şi sustenabil, ca să-i fie bine şi Planetei, tricourile şi genţile fiind realizate din bumbac organic şi fair-trade, produs într-o fabrică din Kenya înscrisă în circuitul oficial al REDD+ (Reducing Emissions from Deforestation and Degradation).

În ziua lansării, PUMA ne-a provocat din nou să ne personalizăm tricourile şi genţile. Propriu-zis, am testat procesul şi vopseaua specială Lumi astfel: mi-am ales o fotografie din sutele pe care le car în telefon, băieţii au transformat-o într-un negativ şi au printat-o pe o hârtie specială, acolo, la faţa locului. Apoi mi-am ales un tricou, m-am hotărât unde vreau să „desenez” şi am fixat bine cu cleme bucata de tricou pe un carton. Ăla a devenit spaţiul de lucru. Am avut la dispoziţie trei nuanţe (roşu, albastru şi portocaliu), plus câteva spray-uri, care dădeau efecte de stropi şi alte nebunii, în funcţie de îndemânare. Cu un trafalet am întins vopseaua specială pe bucata de tricou unde voiam să-mi apară modelul, până l-am înmuiat bine de tot. Apoi am scos negativul de la păstrare, l-am întins bine peste bucata udă de tricou şi le-am scos afară, la soare. L-am lăsat să se scalde în soare vreo zece minute, apoi l-am spălat (bine, nu eu, m-a ajutat o tanti de treabă) şi l-am lăsat la uscat. Partea proastă e că am ales o fotografie nu tocmai potrivită: modelul nu e foarte vizibil, numai eu ştiu ce e acolo. Partea bună e că atunci când îl voi purta va fi un „conversation starter” bun.

Băieţii au şi un concurs cu premii mai mult decât generoase (produse PUMA, 2.000 euro, plus comercializarea modelului câştigător în magazinul PUMA din Afi Palace Cotroceni şi pe zorilestore.ro). Până pe 18 noiembrie puteţi să încărcaţi aici (scroll până jos) o fotografie care să ilustreze ce iubiţi voi la Planeta asta sau ce aţi vrea să conservaţi din ea. Baftă!

Uite aşa ne-am distrat la lansare:










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu